Monday, June 1, 2009

It's just one of those days...

Got kinda crappy news today. I was hoping to make the DT for a blog and didn't. :O( I was so excited too! Oh well, such as life. Maybe next time!

I'm really tired today for some reason too. So that isn't helping my mood.

Something is wrong with Emma and she keeps peeing her pants because she can't get to the bathroom in time. No complaining from her so I don't think it's a UTI, but I can't tell if she is just holding it because she doesn't want to stop playing and by the time she makes it to the bathrrom it's too late. URG, 5 pairs of pants she went through yesterday. Not to mention the cleaning of the bathroom floor...the damn thing is so clean you could eat off of it.

I just want some good news today! I don't care what it is or where it's from...just a little pick me up! I need to go for a I'm irritated!


  1. Does it help when I say I will be sending good vibrations your way? I've got lots of them today, can miss a whole bunch. Sending it right now, can you feel it???? Hang in there! Times will change for the better - it always does.

  2. Thanks Marit! I feel um lol! I am scrapping now so I feel a little better lol.

  3. (((HUGS))) girlie!!! DD keeps doing that too. She just doesn't want to stop playing to go :P 3 pairs of pants here today. Hang in there! It should get better!!!

  4. Oh thanks Kristy! I hope your DD gets over it quickly too! It can be so frustrating! least they aren't 5 right? HAHA

  5. Thank you for your comment on my blog, don't you just hate those sort of days ....tomorrow is always much better, and the sun is shining here
    Jennie x

  6. Hope today is better for you. :)